יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

הכול על סלקום

בפוסט הקודם הסברתי מהי חברת סלקום ומה השירותים שהיא מציעה, את הפוסט הנוכחי אני רוצה להקדיש יותר להתרשמות כללית שלי ושל חבריי מהחברה עצמה וכמובן להוסיף עוד כמה מילים על השירותים המוצעים בחברה ועל ההתנהלות שלה מול לקוחות.

חברה שלי שגרה בעיר אשדוד (נקרא לה א') איבדה את הטלפון שלה באחד מהטיולים שלנו שכמובן בתוכו היה גם את הסים - סים פריפד, שאין לו זיהוי , לא ניתן לשחזר אותו ולא את המספר.
א' מאוד התבאסה מהעובדה שלא תוכל לשחזר את המספר, ספר טלפונים, תמונות ועוד הרבה הרבה דברים יקרים לליבה. מצב לא נחמד במיוחד, אך בסופו של דבר צריך למצוא פתרון. מה שעשינו הוא לגשת ממש באותו יום למרכז שירות של סלקום.
באותו היום לא ידענו את כל הדברים שאנחנו יודעות עכשיו ולכן כמו כל בן אדם ממוצע החלטנו לברר את הדברים מול נציג פרונטאלי ולא להרים טלפון (מה שבהחלט היה חוסך לנו זמן, נסיעה וכסף) .
לקחנו מונית, נכנסו למרכז שירות, לקחנו מספר וחיכינו בתור. דיי התרשמנו מהמקום עצמו, מרווח, המקומות שיושבים בהם מאוד נוחים ובנוסף להכול יש גם קפיטריה שאפשר להכין בה קפה/תה להנאתך ללא שום תוספת תשלום.

לאחר בערך כרבע שעה המתנה, הקריאו את המספר שלנו וניגשנו לנציג בעמדה 4. הנציג היה נחמד, והבין את המצב. הוא הציע לנו לעשות מספר חדש לגמרי שאפילו יכול להיות דומה לקודם (רק ספרה אחת שונה) ולהתחבר לתוכניות דקות כלשהי ולא לרכוש סים טוקמן שוב כפי שהיה לחברה שלי קודם. הנציג ציין שכך , אפילו אם שוב נאבד את הסים, נוכל לשחזר את המספר ללא מאמץ, הוא גם הסביר לנו שלא נצטרך לגשת פעם הבאה למרכז שירות אם נצטרך לברר משהו, אלא נוכל להתקשר בטלפון ולהסדיר הכול דרך נציג טלפוני.

העסקה קרצה לנו והחלטנו לבצע אותה. חשוב לציין שעל העמדה של הנציד היו שני מסכים, אחד - שלו והשני - "שלנו", על מנת שנראה את כל תנאי העסקה ונוכל לחתום על מסמך שקראנו.

זו הייתה החוויה הראשונה שלנו במרכז שירות של סלקום ובהחלט איננו יכולים שהייתה רעה, אלא להיפך - זהו יום שהתחיל ברגשות שליליים כגון בכי ואכזבה והסתיים בפרצופים מרוצים של שתינו.

שכחתי לציין שבמרכז שירות חברה שלי רכשה גם מכשיר חדש שכבר מזמן רצתה וחזרה איתו לבית מרוצה. באותו היום הלכנו הביתה ויום למחרת לא יצא לנו להיפגש כוון שהייתה עסוקה בלחקור את המכשיר טלפן החדש ולהתקין בו אפליקציות חדשות.
ביום שנפגשנו ראיתי את הטלפון ובקושי זיהתי אותו! היא הלבישה על הטלפון מגן יפה, התקינה משחקים ואפליקציות מאוד מגניבות ועד כדי כך התלהבתי שלאחר שבוע קניתי לעצמי אותו אותו המכשיר. היופי שבדבר הוא שאין צורך לשלם את כל הסכום על המכשיר באותו היום, אלא לפרוס את זה ל36 תשלומים, מה שמקל על הרכישה עד כדי כך שבכלל לא שמים לב אליה בכרטיס אשראי.

שורה תחתונה, מי שמתלבט באיזה חברה לבחור, אני ללא ספק אמליץ על סלקום.
לעומת זאת, חשוב לציין שלא ניסיתי חברות אחרות ואינני יודעת מה מתרחש שם, אך מבחינתי זהו יתרון כוון שהיה לי כל השנים האלה כל כך טוב בסלקום שלא הייתי צריכה אפילו להרים טלפון ולברר מה קורה בחברות אחרות, שלא נדבר על לגשת למרכז השירות שלהם.
אני בטוחה ששאר החברות לא פחות טובות מסלקום, אך הבחירה שלי היא ברורה לחלוטין. :)

המשך יום טוב!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה