יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

האתר של סלקום

היום החלטתי לחקור את האתר של סלקום ולכתוב עליו ביקורת. בואו נראה עד כמה האתר נוח ויעיל למשתמש.
הדבר הראשון שאני מחליטה לעשות הוא להירשם לאתר כמשתמשת, לקח לי כמה שניות למצוא את ההרשמה, אך לבסוף שמתי לב כי הינה נמצאת למעלה משמאל.

ההרשמה הינה בסיסית וקלה, בשלב א' עליי להקליד את מספר הסלקום שלי, לאחר מכן למלא פרטים אישיים ולסיים. בסוף ההרשמה הגיע אליי סמס עם קוד שהייתי צריכה להקליד בשדה מיוחד בתוך האתר. זאת על מנת לשמור על המידע האישי שלי. חשוב לציין כי הסמס הגיע מאוד מהר.

לאחר ההרשמה חזרתי לאתר הבית על ידי לחיצה על הלוגו של סלקום. כפי שניתן לראות האתר מחולק לקטגוריות, למעלה יש את הקטגוריות הראשיות, כגון חנות, תמיכה, תוכן, סלקום חו"ל ושירות אישי. שבתוך כל אחת מהן יש גם תתי קטגוריות, ניתן לראותן על ידי סימון של אחת הקטגוריות.
אם נגלגל קצת יותר למטה, נוכל לראות מילות חיפוש נפוצות באתר ובליחצה עליהם להגיע למקום הרלוונטי למילת מפתח, לדוגמה, אם אלחץ על חבילות, אגיע לעמוד עם כל התוכניות של סלקום. קצת קשה לי להאמין שיש לסלקום שתי תוכניות בלבד, אך אין לי כל כך מה לעשות מלבד להאמין לאתר הרשמי. מה שכן, אם תשאלו אותי, אני דיי בטוחה שיש להם כמה תוכניות ב"שרוול" לשימור הלקוחות, אז שווה להתקשר למוקד הטלפוני ולבדוק מה מציעים לכם.

אוקיי, אז מה התוכניות שראיתי באתר?
החבילה הראשונה עולה 79 ש"ח לחדוש למשך שישה חודשים (אל תשאלו אותי מה הכוונה לשישה חודשים כי לפי הידוע לי אין התחייבות כרגע). זמן אוויר ללא הגבלה - זאת אומרת, תוכלו לדבר ולקשקש בטלפון בלי הפסקה, כמה תרצו! דיי נחמד! :) גם הסמס הם ללא הגבלה תמורת התשלום וחבילת גלישה הינה על סך שני ג'יגה. בהחזר מלא לשלושה חודשים. גם את העניין של ההחזר לא הבנתי, ומה קורה אחרי שלושה חודשים? גם פה כדאי לבדוק מול נציג שירות מה הכוונה על מנת להבין את כל התנאים.
בעת הצטרפות לחבילה ניתן גם להצטרף למסלול סלקום חו"ל מוזל בעלות של 12.90 לחודש.

החבילה השניה באתר נקראת מצטרפים לסלקום ומיועדת רק לאנשים המעוניינים לרכשו מכשיר סלולר במזומן. לאחר שצפיתי בפרטי החבילה, ראיתי שהתנאים הם אותם תנאים, אך לא הצלחתי להבין את ההבדל בין שניהם. לדעתי זו אותה חבילה בסך הכול, אך אחת מהן מאפשרת ללקוח לרכוש מכשיר בתשלומים והשניה במזומן. לא מובן ההגיון של לרשום את אותה החבילה פעמיים, אך אולי זאת אני לא הצלחתי להבין.

דרך אותו העמוד של החבילות ניתן גם להצטרף אליהן על ידי לחיצה על כפתור ירוק "רכישה". לאחר לחיצה על הכפתור המערכת מציעה לך לשדרג את המכשיר בתנאים נחמדים, לדוגמה אייפון 5 בעלות של 129 ש"ח לחודש כפול 36 תשלומים או אייפון 4 בעלות של 75 ש"ח לחודש.
אם החלטתם לשדרג, עליכם לבחור את המכשיר על ידי סימום "וי" וללחוץ "לרכישה". לאחר מכן מתחיל תהליך רכישה בו נשאלות שאלות בסיסיות כגון "האם תרצו מספר חדש או מדובר על מספר קיים". מה שעליכם לעשות הוא לבחור את האופציות המתאימות ולהינות מהרכישה.

עד כאן לבינתיים. שיהיה המשך יום מדהים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה