יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

מה זה סלקום?

לקראת פתיחת הבלוג, אני מעדיפה קודם כל להסביר מה זה בכלל סלקום.
סלקום היא בין החברות המובילות בשוק בתחום הסלולר, ניתן לרכוש אצלם מכשירי טלפון, מחשבים ניידים, טאבלטים ועוד.  בנוסף לזה ניתן גם לרכוש ציוד נלווה לטלפונים, לדוגמה: כיסויים, מדבקות למסך, צעצועים לקישוט המכשיר.

בטח לא פעם ולא פעמיים עברתם בקניון ושמתם לב לדוכנים שמוכרים בהם מכשירים ניידים, אז זהו שברוב המקרים מדובר על חברות בת של סלקום אצלן ניתן לרכוש חבילות דקות ומכשיר בתנאים טובים ולהיות חלק מחברה גדולה.
שמעתי סיפורים על אנשים ש"עבדו עליהם", אך אני עצמי בחיים לא נתקלתי במשהו רע, כל עוד מקשיבים טוב למוכר, מבינים את כל התנאים ומרפרפים בחוזה - אין אכזבות. צריך לדעת מה בדיוק אתה לוקח, מה כמות הצריכה שלך ומה מציע לך הנציג , כך כולם יצאו מורווחים כי בסופו של דבר, גם לחברה עצמה אין טעם לנסות לשקר לך כוון שתתנתק יום למחרת ותעבור לחברה אחרת. למזלנו, היום לא חסר חברות חדשות בשוק.

כעת בואו נדבר על חבילות שהחברה מציע - מה זה בעצם "חבילה" , חבילה בסלקום היא כמות מסויימת של דקות שאתה יכול לרכוש מראש ולנצלם במשך חודש, במידה ונשארו לך דקות שלא ניצלת החודש, הן לא עוברות לחודש הבא, אלא "נעלמות" ובחודש חדש מתחילה חבילה חדשה. חלקכם יכולים להגיד שזה דיל טוב שמתאים להם, אך יש אנשים שמדברים בקושי 10 דקות בחודש, אין להם טעם לקחת חבילה של 200 - 300 דקות ולשלם עליה מראש כאשר לא מנצלים אפילו רבע ממנה, מה עושים במקרה כזה?
במיוחד בשביל אנשים עם צרכים מועטים יש חבילות "דיברת שילמת", זאת אומרת, במידה ולא דיברת החודש, אתה משמלם רק דמי שימוש בגובה של כמה שקלים, אם דיברת אז תשלם פשוט על הצריכה וכמות הדקות ששוחחת.
בסלקום יש פיתרון לכולם! :)

זה לא סוד שבזן אחרון נפתחו הרבה חברות חדשות והתחילה תחרות גדולה בשוק, החברות התחילו להציע חבילות "ללא הגבלה" (סכום כספי מסויים שאתה משלם מראש, נע בין 49 ש"ח ל200 ש"ח והינך יכול לדבר ללא הגבלה),  זה דיל מצויין למי שמדבר הרבה, אך אותם אנשים שמדברים מעט עדיין נשארו בחבילות הקטנות למרות כל הרעש, כי פשוט אין להם טעם לשלם יותר.
בנוסף לכל החבילות ללא הגבלה, הכניסו גם סמסים ללא הגבלה ואפילו חיוג לחו"ל! בואו ננסה לחזור במחשבתינו שנתיים אחורה - החבילות האלה נשמעו כמו משהו בגדר המדע הבדיוני וכעת זה כאן, כל מה שנשאר הוא רק לבוא ולקחת.

אז מה עוד אוכל לספר לכם על סלקום? יש שם שירות נחמד גם מרכזי שירות פרונטליים וגם במוקד הטלפוני, זמן המענה מהיר, למרות שלעתים יש תורות במרכזי השירות (וגם זה תלוי בעיר ובשעות בהם הינכם נמצאים במקום).
כמובן שאם תבואו לפני החג או ביום שישי סביר להניח כי תתקלו בתור, אך חשוב גם להבין כי את רוב הדברים ניתן לפתור טלפונית. לדוגמה, יש לכם בעיה בחשבון? תרימו טלפון למוקד הטלפוני ותקבלו פתרון מיידי, במידה והדבר ידרוש בדיקה - פשוט יסבירו לכם שצריך לבדוק את הנושא ויחזרו אליכם ברגע שיקבלו תשובה (ברוב המקרים מדובר בהתייעצות או אישור כל שהוא שצריך לוודא מול המנהל). בדרך כלל חוזרים אליכם כבר באותו היום או יום למחרת עם תשובה ברורה ומובנת.
אם החלטתם לרכוש מכשיר, גם ניתן לעשות זאת טלפונית, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר *123 ונציג מכירות של סלקום יסביר לכם את כל התנאים, ישלח לכם במייל , אם צריך ויזמין שליח בתשלום סמלי.
לא משנה באיזו בעיה תתקלו , תמיד תקבלו מענה אם זה נטלפונית או פרונטאלית, תמיד יש עם מי לדבר ומי שייתן לכם פתרון.

טוב, נראה לי שסיימנו להיום.
בפוסט הבא ארחיב קצת יותר על החברה והשירותים שניתן לקבל ממנה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה